Ako zlepšiť konverzie web stránky vďaka chatbotom

Neviem, či sú ľudia tak rýchlo rozptýlení ako sa hovorí. V skutočnosti ma nezaujíma, či je to mýtus alebo nie. Ale viem, že v tomto svete, ktorý je riadený 24/7, ľudia očakávajú, že získajú informácie o dopyte veľmi rýchlo. A v dobe, kde si značky začínajú uvedomovať silu produktov orientovaných na zákazníka, je potrebné pochopiť zámer zákazníkov.

Okrem prenájmu vysoko profilových obchodných zástupcov alebo influencerov značiek, ktorí dokážu priniesť množstvo návštevníkov na vašu webovú stránku, sa všetci pokloňme Chatbotom. Áno, Chatboti sú tu, aby odpovedali na túto požiadavku. Značky využívajú silu Chatbotov, aby poskytli zákazníkom jednoduchosť a zároveň ušetrili veľa peňazí za prenájom zákazníckeho servisu.

 

Chatboti pomáhajú zákazníkom rýchlo nájsť informácie. Môžu poúčať zákazníka, pokiaľ ide o produkt alebo službu, pomáhať zákazníkovi pri nákupe, a ako čerešnička na torte Chatboti masívne zlepšujú množstvo konverzácií.

Ak nemáte tušenie, o čom hovorím, pozrime sa na niektoré spôsoby, ako môžete pomocou Chatbotov priniesť návštevníkov na svoju webovú stránku.

Zamerajte sa na otázky zákazníkov

Hlavným rozdielom medzi kamenným obchodom a elektronickým obchodom je, že v prvom prípade zákazníci prosia o pomoc obchodníka, keď nenájdu produkt na polici. Kým v elektronickom obchode, táto zodpovednosť spadá na zákaznícky servis, alebo v modernej dobe, Chatbota.

Vo fyzickom obchode zákazník položí otázku a je presmerovaný na požadovanú sekciu, kde si môže produkt kúpiť. Ale s Chatbotom sa rozprestiera úplne nový rámec možností. Každou otázkou od zákazníka, môžete upraviť skript Chatbota a zvýšiť svoje predaje. Rovnako ako keď nájdete predajcu a on navrhne nejaké ďalšie produkty, Chatbot môže prečítať zámer zákazníka a ponúknuť im cenné návrhy.

Vždy, keď zákazník položí otázku, použite tieto informácie na iteráciu Chatbota pre lepšiu komunikáciu so zákazníkmi. Použite frázy a slová, ktoré zákazníci používali vo svojich otázkach, aby ste im pomohli nájsť rýchle odpovede na ich otázky.

Pridajte do svojej odpovede kvalitnú radu

Nikomu nevadí dobrá rada. Väčšina majiteľov webových stránok predpokladá, že keďže Chatboti sú roboty, nikto ich nebude počúvať. Ale dobrou správou je, že Chatboti sú dnes šikovní. Keď zákazníci navštívia vašu webovú stránku, aby si kúpili nejaký produkt, už vedia, čo hľadajú. Chatbot ich len musí doplniť niekoľkými odpoveďami.

Rovnako ako skvelý predavač nepredáva len produkt, ktorý zákazníci chcú, odkazujú na niektoré doplnky alebo aktualizované verzie produktu, Chatbotov je možné naprogramovať podobným spôsobom. Keď ľudom nevadí, keď im poradí profesionálny predajca, prečo by neprijali radu od Chatbota, ak je to pre nich dobré?

Odstráňte prekážky

Niekedy sú otázky, ktoré zákazníci kladú, výsledkom určitého problému, ktorému čelia pri nákupe produktu. Je to prekážka, ktorá brzdí proces predaja. Tým, že zákazníkom poskytnete presné odpovede týkajúce sa ich problémov, budete môcť zmierniť opúšťanie z nákupného košíka.

Zákazník sa môže napríklad pýtať „Dodávate tovar do zahraničia?“ alebo „Ponúkate kompletné vrátenie peňazí?“ Toto sú bežné otázky, ktoré môžu pomôcť zákazníkom spraviť konečné rozhodnutie o kúpe produktu.

Stimulujte zákazníka viacerými odpoveďami

Všetci dávame prednosť nakupovaniu od odborníkov. Využite silu Chatbotov, aby ste vyzerali ako odborník. Zahrnutí problémami, všetci uvažujeme o tom, že sa poradíme s odborníkom. Odborník pomáha nielen objavovať riešenia, ale zároveň nám ponúka množstvo možností, ktoré nám pomôžu vybrať správne produkty pre seba.

Táto forma spytovania kultivuje dôveru medzi zákazníkom a umožňuje zákazníkovi vypočuť si odborníka bez obáv o kvalite produktu.

Ak sa napríklad zákazník opýta Chatbota, „Máte zásnubné prstene?“ alebo „Odkiaľ si môžem kúpiť zásnubný prsteň?“, môžete si tieto informácie vziať a poslať ich Chatbotovi, aby odpovedal rôznymi spôsobmi. Chatbot môže napríklad reagovať:

"Aký tvar a zostrih hľadáte v zásnubnom prsteň?"

"Koľko karátov hľadáte?", alebo sa možno vyzvedajte trochu hlbšie o peniazoch a povedzte:

„Koľko ste ochotný minúť na zásnubný prsteň? alebo povedzte čo máte na mysli a vyslovte,

"Ste ochotný vybrať si zľavnený zásnubný prsteň?"

Tieto otázky nielen otvoria nové príležitosti pre značku, ale môžu tiež pomôcť celkovej informovanosti zákazníkovov.

 

Držte sa stručných a profesionálnych odpovedí

Nikto nemá rád, keď ho niekto poúča. Niektorí Chatboti vás môžu v tomto ohľade naozaj spytovať nesprávnym spôsobom. To urobí na vašom webe presný opak, zvýši sa miera odchodov vašich zákazníkov. Nadbytočné informácie môžu byť v poriadku na vašom blogu alebo na vašej webovej stránke, ale keď hovoríte s Chatbotom, zákazníci chcú rýchlo vyriešiť svoje problémy. Nemôžu vyčkať dlhé rozhovory. Takže, aby ste zvýšili premávku svojej webovej stránky, buďte struční, profesionálni a užitoční pri odpovediach.

Keď si nájdete nejaký čas, aby ste si prečítali rozhovory medzi zákazníkmi a Chatbotom, budete môcť preň navrhnúť plán odpovedí na mieru.

Hľadajte spätnú väzbu v ich slovách

Spätná väzba je palivo, ktoré poháňa značku. Ak neexistuje spätná väzba, ako bude spoločnosť vedieť, čo funguje a čo nie?

Chatbot vám bude môcť poskytnúť veľa informácií o slovách, ktoré zákazníci používajú v ich konverzáciách.

Nie je nutné, aby ich zákazník štedro chválil; niekedy musíte čítať medzi riadkami, aby ste sa dozvedeli, čo ste chceli vedieť. Získajte tieto dáta a analyzujte ich, aby ste zlepšili interakcie zákazníkov s Chatbotmi. Pokúste sa napríklad čítať konverzácie, ktoré náhle skončia. Prečo zákazník odišiel bez akéjkoveľvek odpovede? Tieto informácie použite na zasielanie lepších údajov vášmu Chatbotovi.

Ďalší krok

Existujú webové stránky používajúce Chatbotov na zlepšenie ich zachovania a riadenia návštevníkov na svojej webovej stránke. Môžete si vziať informácie, ktoré zákazník poskytuje, a použiť ich vo svoj vlastný prospech. Ak nemôžete nájsť nadaného vývojára aplikácie, ktorý by vám mohol vytvoriť Chatbota, radi vám pomôžeme.